KEVÄT

Oijoij mä rakastan tätä paikkaa. Merenrantakaupunki merenrantakaupunki... Täällä ei oo enää yhtään lunta, lakasukoneet on vetäny hiekat asfaltilt pois ja nurmikkokin on kivan vihreetä auringonpaisteen heijastuksessa! Kevään huomaa myös siitä, et jonnet ja juopot on kaivautunu niiden koloistaan ja ilmestyny värittään yöllistä katukuvaa. Ja sen huomaa myös siitä, et herään luonnostaan jo seiskan maissa auringon lävistäessä mun hirveen laadukkaat pimennysverhot, vaikka nukkuma-aikaa oiskin viel monta tuntii jäljellä. Annoying. Asian vaihdos, mä oon niin ilonen, että en menny ostaan ton muutaman kylmän viikon takia uusia talvikenkiä tai talvitakkia; oon nimittäin tsekkaillu ihan silmät sydämillä noita kevättakki- ja kenkämallistoja oijuku ja Zalandon ostoskorissa venaakin harmaat Niken roshe runnerit maksamista vaille valmiina. Mä oon viime vuodet läpsytelly H&M:n kympin tennareilla menemään, mutta koska mun lenkkarit ja salikengät alias Niket on aivan unelmalliset jalassa, niin ajattelin tehdä kerrankin syrjähypyn ja ostaa oikeesti _kengät_ (juonenkäänne: oon surkee sijottaan isompaa summaa rahaa yhteen vaatekappaleeseen, joten kipasin juuri New Yorkeris hakeen punaset "vanssit" hintaan 14.95). Opiskelijan kukkaro kiittää ja onhan noi nyt aivan buenot. art18 art-horz
art9 kevvät3-horz keväthh3

8 kommenttia:

  1. missä kaupungissa opiskelet? :-)

    VastaaPoista
  2. Uu, noi feikkivanssit on kyllä kivannäköset! Ite kävin kans just viime viikonloppuna ostaa kesäkengät ja tulihan sieltä kaupasta napattua ne valkoset matalavartiset luottoconssit! tosin nyt jo ehkä vähän kadun valintaa kun oon saanu ne ihan muutaman käyttökerran jälkeen jo likasiks :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. valkoset conssit on kyl kans ihan 5/5, mul on vaa niii hullun iso isovarvas muihin varpaisiin verrattuna, et conssit näyttäö kauheilt kanooteilt mun jalas jos otan oikeen koon:D juu se on kyl jos on vähänki viel semmost loskakuramössöö ni menee heti likaseks:( sillä mietin et jos noi niket ostan ni onkohan harmaa turhan vaalee väri:/ mut eiks conssit voi heittää ihan pesukoneeseen tai valkast kloriitil näin oon kuullu jostain?:)

      Poista
    2. jep mullakin kokoa 39 noi mut oon myös muuten aika pitkä niin ei se (kai) niin hassulta näytä :) ja tosiaan maksaa kyllä ittensä takas, mun aiemmat samanlaiset conssit kesti neljä vuotta ja joo tosiaan hyvin saa koneessa takas vaaleeks. mulla on itellä viime kesältä kans niken kengät (tosin free runit), jota käytän juoksemiseen ja ne on sellaset pinkit ja neki on kyllä saanu koneessa aika hyvin puhtaiks.. toki se kangas on vähän sellasta pehmosta ni ei ehkä lähe niin hyvin :/

      Poista
    3. varmaan näyttää just hyviltä, jotenki ite vaan aina aattelee et kauheen kanoottijalka vaik suurimmalla osallahan suomalaisista on just jotain 38-39 kokoo:) joo nois consseis on kyllä se, että ne kestää tosi pitkään, mul oli joskus ysillä punaset conssit ja käytin niitä kesät talvet varmaan jonkun pari kolme vuotta kans, ennenkö se kumijuttu lähti hajoon ja tuli reikii. Oon vaan niin huono ostaan kalliita kenkiä, kun kuitenkin halun useemmat kesäkengät jne et voi yhistellä kivasti, niin jotenkin paljon iisimpi ostaa monet kopiot jne kun yhet kalliit :D:D mut jalat toki kiittäs vähän enemmän kunnon kenkuleista. Aaa okei eli sä oot ihan konepessy niket? :) mietin et noi roshe runitkin sais varmaan koneessa pestyy, kun nehän on ihan vaan kangasta eikä mitään nahkaa tms. ja onhan mulla tulos ruissi ja one directionin keikka mihin tarvin kengät, joil jaksaa tepastella koko päivän:---D hyvä syy siis!

      Poista
    4. joo oon :) mullaki on kyllä monta paria tollasia h&m kympin kenkiä ja tänään viimeks ostin prismasta sellaset punaset kangaskengät (siel oli muuten kaikkii kivoja värejä esim keltasia, harmaita ja pinkkejä nyt ainaki) kun halvalla sai hehe 8e :) olin viime kesänä ulkotöissä ja käytin siel justiinsa tollasia halpoja kangaskenkiä kun en viittiny liata mitään kalliita, mut ei kyllä jalat yhtään tykänny ku niillä piti tepastella pitkiäki matkoja se melkeen 8h päivässä, oishan sitä toki voinu ostaa jotkut laadukkaammat mut nääh en halunnu käyttää palkkaa siihen;D ja ooooo ruissi ja one direction<3 mun kaverit ei oo oikeen sen tyylisiä et ne lähtis one directionii kattomaan ni siks en hankkinu lippuja :( ruissi vähän mietinnän alla viel ja pitää kattoo et miten kesätyöt menee, mut jooo hyvä syy ostaa kengät :) tein sen virheen et olin viime kesän festareilla juuurikin noilla valkosilla consseilla ja eihän ne ollu valkosta väriä nähnykkään.. se kaikki muta ja muut (hyi en haluuees tietää mitä niissä oli) ei oikeen ikinä ees lähteny pesussa :/

      Poista
    5. oo en ookkaan prisman valikoimaa viel tsekannu:D pitää jotku harmaat tai valkoset neutraalit vielä ostaa, kun noi punaset ei ihan joka värin kans kuitenkaan mee yhteen. joo toi on niin perus, että mielummin vetelee tommosil halpiksil ja antaa jalkojen vähän kärsii, kun et käyttää palkkarahoja tai mitä vaan ylimääräsii tuloi kenkiin:D no mäkin lähin lähinnä sen takia, et mun pikkusisko ja paras kaveri on ihan hullui 1D faneja ja oli sit liittouduttava niiden kans ja en oo ollu ikinä stadikalla keikalla hehe. Mut joo mulla vähän sama homma töiden ja ruissin kanssa, mutta eiköhän ne jotenkin saa sumplittua keskenään:) toi osuu kuitenkin viikonlopulle tosi hyvin, ettei oo es keskellä viikkoo. haha toi "ja muut" lisäys on aika osuva :--D

      Poista

Write what you think♥