SUNDAY MOOD

Huomentapäivääiltaa kaverit! Mä oon ihan elämäni kuosissa uuden unimaskini ansiosta, jonka kotiutin eilen Tigerist. Oikeesti maailman täydellisintä laittaa se valosuuden tullen silmille ja jatkaa unia vielä muutamalla tunnilla. Oon ottanu tän päivän vaan ihan letkeesti. Tehny kunnon aamupalan kiireessä hotkastun banskun sijaan ja kävelly pari tuntia ympäri kaupunkii nauttien auringosta. Löysin myös ihania feikkitulppaaneja mun kämppään (yliarvostettuu ostaa oikeita kukkia, kun ne kuolee kuitenkin viikossa) ja tää mun taloni on koht 5vuotiaan prinsessahuoneen näkönen. Pitäs rajottaa vaaleenpunasen käyttöö sisustuksessa mutta minkäs teet, onhan se nyt tosi kiva väri. Mulla on nyt tääl kämpäs kaks pöytää, koska tässä "keittiössä" oli valmiina sellanen ns. baaripöytä ja siihen sopi vallan loistavasti noi mun Ikean tabletit ja nää koristetilpehöörit, nimittäin mun oma pöytä on taas noiden tablettien värinen, joten olin jo heittämässä ne roskiin ennen tähän kämppään muuttoo. Mä lähden nyt tapaamaan prässii salille mun inkkarirepun kans ja toivottelen teille oikeen hyvää sunnuntaita! Ps any ideas miten opin muistaan anatomiaa latinaks? Houston, we have a prblm.  sali4 ruusu2-horz reppu aamiainen6

6 kommenttia:

  1. Oi, ihania kuvia! <3 Jos anatomiaa latinaksi tarvitsee opetella vain vähän (lähäriopinnoissa riitti tietty luu- ja lihassanasto) niin Älypäässä on sopiva peli niiden harjoitteluun, en enää muista tarkkaan missä siellä, mutta eiköhän se löydy kun vähän tutkit :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jee kiitoskiitoskiitos meen sinne heti tsekkaileen:)!! Oikeesti hermo palaa näiden kans, onneks meil on ain saniksii mutta si ku tenttiin tulee ihan kaikki ni huhhuh

      Poista
  2. Ihanan keväisiä kuvia :) Mistä löysit tulppaanit? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti paljon<3 ja löysin ne kodin sinoperistä:)

      Poista
  3. heei saanko kysyä et mistä toi reppu on? tosi makee :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ostin sen joskus syksyl bijou brigittest (: hyvällä tuurilla saattaa löytyy vielki!

      Poista

Write what you think♥