PÄÄSIÄINEN


Heivaan hyvää pääsiäistä! Mä tulin ihan pikasesti lisäämään pari kuvaa tältä viikonlopulta. Meil on koulus menossa harkka, joten mun elämässä ei oo tapahtunu mitään, mistä voisin kauheesti mitään kertoa. Sen sijaan mä ootan ihan hirveen paljon tän kuun loppua, nimittäin tiedossa on yks helsingin reissu ja sen lisäks mun ihan eka opiskelijavappu ylppärilakki päässä ja haalarit jalassa! Niin jeba. Mä en oo koskaan ollu mikään vapun tosijuhlija, mutta nyt oon jo aivan innoissani näin vajaa kuukautta aikasemmin! Meillä on wapprobatur sopivasti keskellä viikkoo, joten pääsen osallistumaan sekä opiskelijavappuun, että ehkäpä myöskin pyörimään ympäri tamperetta toisten kavereiden kanssa. Eniwei, oltiin tänään kuvailemassa mun siskon kanssa ja pakko todeta, että kätevää kun jäin aika lyhyeks, nimittäin tajusin ostaneeni ton pinkin hameen joskus seiskaluokalla, kun oltiin äidin kanssa helsingissä. True luonnonsuojelija-kierrättäjä hippi. Mä siirryn nyt takavasemmalle syömään vähän pääsiäisherkkuja ja toivottelen teille vielä hyvät pääsiäiset!
pääsiäinen3-horz pääsii-horz vesit pääsiäinennn

8 kommenttia:

  1. Ihania kuvia, kevät oikein loistaa jokaisesta :)

    VastaaPoista
  2. Missä on 72 koon fontti, punainen väri ja B???????

    VastaaPoista
  3. Kivoja kuvia ! Ihanat värit kaikissa :)

    VastaaPoista
  4. Moi! Mun blogissa ois sulle yhdentoista kysymyksen haaste. Käy kattomassa, jos on aikaa ja kiinnostusta. :)

    http://saras-day.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. Sun blogi on täynnä ihania kuvia! Kaikki niin värikkäitä ja tarkkoja, tykkään :-) Sait uuden seuraajan!

    http://mylifeassuski.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  6. Ihanan pirteitä kuvia koko postaus täynnä ja tää sun blogin ulkoasu on super kiva!! :)

    http://suvimyllymaki.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Write what you think♥