A LITTLE PARTY NEVER KILLED NOBODY

Huomaattekos, oon aivan ryhdistyny tän blogin kans! Vietettiin eilen mun synttäreitä mun muutaman terkkarikamun kanssa ja oli huisin kivaa (mä en oo ihan varma, oisko mun pitäny blurrata toi skumppapullon etiketti, joten toivon että mua vastaan ei nosteta syytettä)!Tykkään hirveesti järkätä kaikkia illanistujais juttuja, kun saa laittaa nätit astiat esille ja tehä safkaa (lidlin valmiita pikkupizzoja) ja vaikka mitä! Pakko muuten hehkuttaa tota pätkiskakkua, siitä tuli ihan super hyvää ja tarkemmat ohjeet löydätte täältä. Tosta alkomahoolista sen verran, että mulla ei kestä sydän tai no elimistö ollenkaan isoja määriä alkoholia ja toisaalta löydän parempiakin sijotuskohteita 50 eurolle, kun muutama drinkki baarissa (okei keskiviikot on ihan supereita, kun opiskelijahinnat). Mun pointti on se, että kun lukiossa tosi moni vähän alkoholia juova veti hullut kuumotukset bileissä, kun siel oli kymmenen tyyppii ahistelemassa, että mikset juo, niin ottakaa ihan iisii ja venatkaa, että pääsette tänne korkeakoulun ihmeelliseen maailmaan, missä ihmiset ymmärtää, että voi olla oikeesti ihan tosi kivaa ilman, että oksentelee pitkin ojii aamu viideltä.
synttärit2-horz mei-horz
synttärit3h ww

9 kommenttia:

  1. mitä tarkoitat sillä, että sun sydän ei kestä suuria määriä alkoholia? mitä oireita sulle tulee? :o hui kuulostaa pelottavalta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. reagoi sykkeen tiheys/nopeus ja rytmi tosi herkästi. Näin ympäripyöreesti vastattuna:D

      Poista
  2. Kuulostaapa hyvältä toi pätkiskakku! + pakko sanoa vielä et ihan mun lempparikuohareita toi platino pink (ja tietysti hinnaltaan semmonen et menee pienempäänki budjettiin, hah :D)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha ni on munkin:D !! Oon ain ostanu jotain perus fresitaa, mutta nyt oli pakko ottaa tota kun oli ihan halvimmast päästä ja oli kyl ilonen yllätysxd ja toi väri on kiva:--D

      Poista
  3. ihana ku oot postaillu nyt useemmin:) näitä postauksia on tosi kiva lukee ihanien kuvien kera!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee tosi kiva kuulla et tykkäät:)!!<3
      yritän pitää tämmösen rytmin täs yllä!

      Poista
  4. Toisaalta meidän luokkalaiset on taas vähän sellasia, et ite en ainakaan oo huudellu mitenkään asiasta et on kauheesti juo tms. Varsinkin ykkösvuonna moni kolusi tyyliin jokaikiset pippalot. Mut voi olla et se olen vain mikä, joka ottaa paineita asiasta. Eikä sillä, että oltais aiheesta oikein enemmänkin keskusteltu...

    Mut sen sijaan kun olin ranskassa vaihdossa, niin siellä oli ihana, kun ne paikalliset nuoret monta kertaa varmisteli et juothan sä ja kyl sä voit sanoo jos et juo se on ihan ok, on täs limppariakin. Ja siellä oli ihan normia tarjoutua kuskiksi, usein meillä oli kaksikin selväpäistä kuskia. Eikä oikein kukaan ihan missään kaatokunnossa kotiutunutkaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niimpä, toikin kyl riippuu vähän tyypeist:/ mä oon kolunnu meneen ihan kiitettävän määrän kaikkii pippaloit tääl, mutta ei kukaan es oo kysyny mitään vaik en ookkaan vetäny tequilaa kurkust alas ihan niin usein kun osa:D tosin mul tulee sellanen bilefiilis muutenkin niin helposti, että ehkä sekin vaikuttaa. mut siis over all mun luokalla on ainakin ihan eri meno kun lukiossa tän homman suhteen tai et jos on silleen, et ei kiitti tää riittää niin tyypit on silleen okei ja asia jää ilman mitään turhii päivittelyi siihen.

      siis vähän sama homma oli tuolla saksassa! ja siiis tolleen sen pitäs mennäkkin tai et eeen mä tiedä, suomes on just jotenkin niin vahvasti se, että jos ei juo niin ei voi olla hauskaakaan. kun ulkomail taas porukka on hiffannu ton asian ihan eri tavalla! just toi kuskihommakin jne, suomes ku alat kuskiks niin joudut vastaan ekana viiteenkytä kysymykseen että noh, miksi olet kuskina:D sillee cmoon dyyyds.

      Poista
  5. sulla on kyllä ihanan tyttömäinen blogi! :)

    http://sanni-eerika.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Write what you think♥