@ HELSINKI


Heivaan! Kävi vähän hassusti, luulin meinaan et olin julkassu tän postauksen ja olin ihan hämmentyny, kun tajusin että uusin postaus oli "kadonnut". Nojoo eniwei, olin tossa pari viikkoo takaperin Helsingissä miittaamassa mun ihanii kavereita ympäri suomee. Joku yli vuos sitten satuin olemaan inttileski (hyi mikä sana) ja kävi sitten niin että ihan randomilla tutustuin mitä upeimpiin tyyppeihin ja no vähän awkward myöntää, mutta saan kiittää tästä ikuisesti demi.fi:tä............Jep. Oon whatsapittanu näiden ihmisten kanssa yli vuoden tuhannen viestin päivävauhdilla ja voitte kuvitella sitä tunnetta, kun näkee ne ihmiset ekaa kertaa livenä. Oon ollu aina tosi skeptinen, kun porukka on selittäny niiden nettikavereista, koska nohh ihmiset on ihan liian sinisilmäsiä ja vajoo helposti sinne netin syövereihin unohtaen, että se oikee maailma ja oikeet ihmiset on ihan muualla kun siellä puhelimen näytöllä ja ne on niitä joista pitäs pitää kiinni. Jotenka joudun syömään muutaman sanan takaisin ja tällä kertaa kiittämään internetin ihmeellistä maailmaa. Siitä on ihan valtavasti hyötyä, että on kontakteja ympäri Suomee ja maailmaa, nimittäin on paljon kivempi mennä vaikka pääsykokeisiin tai ihan mihin tahansa outoon kaupunkiin, jos siellä on joku tuttu jota treffata tai jonka luona yöpyä.

Semmosta tällä kertaa, mulla on itseasiassa noin about kolmen postauksen kuvat tuolla odottamassa, joten taidan ottaa tän mun hiljaisuuden tässä samontein kiinni ja iskee postausta postauksen perään. 
 hlb4 hlb1 hlb2

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Write what you think♥