KUN EI INSPAA

Vähän tökkii koulu pahemman kerran vastaan. Ei sillä, etteikö asiat ois kiinnostavii, meitsihän tutkii nykyään sydänkäyröjä kun mikäkin kardiologi, mutta ongelma on siinä, että tuntuu et koko homma junnaa paikallaan. Mä oon semmonen, et saan asiat hoidettua jos homma pelaa intensiivisesti ja nyt kun koko kevät on ollu harkkaa lukuunottamatta semmosta, että kaks päivää kouluu ja kolme viikkoo vapaata etänä  ja siitä syystä opintojaksot taas venyy ja venyy ja niin eihh. Mä vetelin esim. ylppärit parin viikon lukemisella kunnialla läpi; en ois ikinä pystyny alottaan parii kuukautta aiemmin idealla sivu päivässä, mulla laskee siinä motivaatio ihan täysin. No eniwei, mulla on tosiaan eka vuos parii tenttii vaille valmis. Maanantaina tentin anatomian ja tänään ruotsin ja vielä ois mikrobilsaa ja enkkua tiedossa. Tää lukuvuos on ollu kyllä kokonaisuudessaa ihan huisi ja oon päässy näkeen niiiiiin paljon kaikkee mielenkiintosta, että can't handle. Oon myös saanu varmistuksen siihen, että tää on se mun "ala". Tietenkin välillä pyörii mielessä, että oisko vaikkapa ensihoitaja sittenkin "se" juttu ja valkotakkikuumetta tää ei helpota sitten yhtään, mutta sairaala on just niin sellanen paikka missä oikeesti on mielenkiintost tehdä töitä. Oon myös oppinut saikkareiden lisäks lääkäreiltä paljon kaikkee ja kaiken sairaaladuunin livenä näkeminen vahvistaa vaan sitä, että kyllä mä vielä itteni lääkikseen räpiköin. 
ssa1 pv2 sss

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Write what you think♥