TÄÄLLÄ MÄ OLEN

Hiljaiselon jälkeen on aina pirun vaikee keksii mitään kirjotettavaa, koska ideoita ois niin tuhat ja sata. Mä en myöskään tykkää lukee liian "elämä on ihanaa" -blogitekstejä, mutta pahoin pelkään, että tästä on tulossa just sellanen. Mulla on niin rentsi olo tällä hetkellä. En es muista millon viimeks oisin ollu näin mental balancessa. Eka vuos AMKii on nyt [x] done ja suorastaan ylitin itteni kertyneillä opintopisteillä. Ehkä ens kesänä pääsen tekemään jo sairaanhoitajan sijaisuuksia! Oon myös reissaillu länsirannikkoo pitkin ja oijoi mä rakastan rannikkoseutua, niin nättiä!! Kävin tosiaan Turussa tsekkaamassa lääkiksen pääsykokeet ja oli vallan mukavaa huomata, että kyllähän mä jotain osaan ja nyt oon vietelly aikaa fyssan kirjat kädessä ja ens vuonna mennään niin täysillä! Lisäks pyörähdin tsekkaamas kesäistä Helsinkiä ja nauttimassa pakolliset magnumjädet. Hostasin myös tossa viikko sitten mun kaveria muutaman päivän ja sillon oikeestaan havahduin siihen, kuinka mulla ei oo ollu näin stressaamatonta oloa pitkään aikaan. Mä toivon, että tästä kesästä tulee ihan tosi huikee ja vaikka töitä teenkin ihan hiki hatussa, niin parin viikon päästä lähden vallottaan Olympiastadionia ja näkeen HARRY STYLESIN livenä ja sitä seuraavana viikonloppuna onkin jo ruissi missä nään mun ikuisen girl crushin Ellie Gouldingin ahh. Lisäks aion ottaa aurinkoo Yyterissä ihan himona ja kattoo auringonlaskua yhdestä majakkapaikasta jaja...No words needed♥ 
hkl9 mansikka-horz hkl10-horz m1

2 kommenttia:

  1. Harry Styles <3. Hmm joo, mä oon kanssa tulossa sillon 27 pv (jos vaan työvuorot järjestyy. Liput ja kaikki on jo, koska töistä luvattiin että tämä on ok, mutta vissiin listaa tehdessä asia kuitenkin unohtui. Tai jotain). Kiva tietää että mä (ja mun kaveri, jonka puoliksi väkipakolla raahaan paikalle), ei olla ainoita vähän vanhempia siellä katsomossa. Hmm, One Direction <3.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. älä mitään, elämäni mies!!! joo mä varmistin moneen kertaan, että onhan mulla vapaat just sillon:D meinaan mulla oli esim miley cyrusin keikalle viime keväänä ne vajaa satasen liput, mut sit olikin pääsykokeet just sinä päivänä jne nii tonne _pakko_ päästä! Haha mä oon käyttäny hyvin tekosyynä mun pikkusiskoo, joka lähtee mukaan vaik oikeesti oon varmaan enemmän innoissani kun se. Mut ainaki pitäs nähä hyvin jos keski-ikä on joku kymmenen :DD

      Poista

Write what you think♥